מה לא לעשות כדי להגיע למיתוג אישי אותנטי
26.02.2011
מיתוג אישי הוא מושג נוצץ, אבל מכיל בתוכו דרישות טריוויאליות. הדרישות אולי טריוויאליות , אבל אינן מובנות מאליהן. אני מציע לכל אחד שחושב להיכנס לתהליך של המיתוג האישי, לבדוק האם הוא מוכן לפי רשימת הדרישות המופיעות בסרטון שלפניכם:
בקיצור:
- ללא חזון
- ללא מודעות עצמית
- ללא יכולת למידה
- ללא שינוי בחשיבה
- ללא יושר ותום לב
- ללא שמחת חיים
- ללא תשוקה
- ללא שיתוף
- ללא אמון
- ללא אהבה
– לא יכול להתקיים מיתוג אישי אותנטי
===========================================
עם, או בלי קשר, רציתי להזמין אתכם לסמינרשת (וובינר) שיתקיים ביום שלישי הקרוב (1.3.11 שעה 21:00), בו יראיין אותי יעקב סמלסון, שפתח לאחרונה בלוג בנושא שיווק באינטרנט. הוובינר יעסוק באחד מהמרכיבים החשובים במיתוג האישי באינטרנט והוא – שמירה על שם המותג.
להרשמה בחינם לחצו על התמונה:
קטגוריות:
תגיות: