5 טיפים לבניית מיתוג אישי ע"פ מרטין לינדסטרום
Visit msnbc.com for breaking news, world news, and news about the economy
מומחה המיתוג, מרטין לינדסטרום, התארח בתוכנית Today של ערוץ msnbc במסגרת אייטם בנושא מיתוג אישי. לאחר שניתח בקצרה את מצב העגום של המותג TOYOTA, הוא הסביר למה כל אחד מאיתנו (ולא רק סלבס) צריך לעבוד על המיתוג האישי שלו לצורכי עסקים או קריירה.
"מותגים קיימים בעולם תמיד", אומר לינדסטרום. "הטובים הצליחו ליצור בקרב קהל המטרה שלה שני דברים: אמון ומערכת יחסים. וזה גם מה שאנחנו כבני אדם שואפים לעשות. נוכל לעשות זאת אם נשלוט באופן סיסטמטי במסרים שאנחנו מעבירים – באופן בו אנחנו מעוניינים".
חמשת הטיפים של לינדסטרום:
1. להחליט מי אתה ומי אתה לא – Define Who you Are
האם אתה ידוע כאחד שתמיד מגיע בזמן? האם אתה ידוע כאחד שתמיד מקיים מה שהוא מבטיח? האם אתה מצחיק? קול? לפני שמעבירים מסרים, צריך לדעת אם המסר ואופן העברתו באמת מתאימים לנו ומייצגים אותנו.
2. להיות ידוע בדבר אחד – Become Known For One Thing
בצורה הזאת יהיה הרבה יותר קל לקהל המטרה לזכור ולהבין אותך. זה לא רע להיות רב-גוניים ורב-כשרוניים, אבל בשביל המיתוג האישי שלכם כדאי שתהיו מזוהים עם דבר אחד ספציפי.
3. ליצור סביב המיתוג האישי אווירה מסתורית – Create an Air Of Mystary
זה קשור לאומנות ה"סטורי-טלינג". מסתוריות מושכת הרבה תשומת לב. קחו לדוגמא את ההייפ שנוצר סביב ההשקה של ה- IPOD, שלוותה בהרבה מסתוריות. כדאי לכם לשמור את הסיפורים המעניינים עליכם, כי אז ידברו עליכם.
4. לשמור על חזות ויזואלית אחידה – Create A Signature Look
מרטין לידנסטרום תמיד מופיע בציבור בבגדים שחורים (כמו יאיר לפיד). ה"אריזה החיצונית" שלנו היא כמו לוגו. מבחינה אסוציאטיבית חשוב שהמותג שלנו יזוהה גם בצורה ויזאולית. כדאי גם להשתמש באקססוריז כמו תכשיטים מזוהים, נעליים וכו'.
5. להשאיר סימן – Leaving a Personal Mark Behind
כדי שיזכרו אתכם טוב יותר, כדאי להשאיר סימן שיבדל אתכם מאחרים. לינדסטרום נותן כדוגמא את כרטיס הביקור שלו שמגיע עם קיפול בפינה. בהחלט שונה מכל כרטיס ביקור אחר. הסימן גם יכול להיות עצה טובה, בדיחה ייחודית, או סיפור מיוחד שיזכרו אתכם בזכותם.
קטגוריות:
תגיות:
אחלה חזק ותמציתי
תודה רבה על התירגום
פוסט בדיוק כמו שאני אוהבת לקרוא:
רשימה מסודרת ותמציתית!
תודה