חדשות טרנד המיתוג האישי
נהוג לומר ש"הטבלה לא משקרת", וזה בדרך כלל נכון. זה נכון שבעתיים כשמדובר בגרף של Google Insights שמלמד בצורה הכי טובה על טרנדים ומגמות. אז כמו שניתן ללמוד מהגרף שלפניכם, תחום ה"מיתוג האישי" (Personal Branding), הוא נושא שיחה חם מאוד. לא רק ברשתות האינטרנטיות, אלא גם בשיחות סלון.
אבל תסכימו איתי שמדובר בהרבה יותר מ"טרנד".
הצורך למתג את עצמנו יישאר זמן רב, אם לא לתמיד. ככל שהאפשרויות של האדם הפרטי להעביר מסרים לתפוצה ברחבה יגדלו (בזכות הטכנולוגיה, כמובן…), כך גם יהיה עם הפוטנציאל של המיתוג האישי.
המודעות לעניין מתפשטת לכל המגזרים באוכלוסיה: מנהלים, שכירים, בעלי עסקים, עצמאיים, פרילאנסרים, או מחפשי עבודה. זה לא ממש משנה. כולם עושים מיתוג אישי – גם אם הם לא ממש יודעים שקוראים לזה כך…
ריבוי נותני השירותים ממחיש את צורך
יחד עם הסיכומים ההכרחיים לציון סוף השנה האזרחית (שלא לדבר על סוף העשור…), בפוסטים הבאים גם אסקור מספר טרנדים הצפויים לנו בתחום המיתוג האישי בשנת 2010. בינתיים, אציין בקצרה מספר בעלי עסקים בישראל שלאחרונה החלו אף הם להציג את עצמם כנותני שירותים של מיתוג אישי באינטרנט, ביניהם מאמנים, אנשי יחסי ציבור ומשווקים אינטרנטיים:
- בתיה יחידי (בוידאו למטה) – היועצת למיתוג אישי פתחה אתר חדש המציע שירותי ייעוץ של מיתוג אישי באינטרנט
- יורם בן אבו ("המנקה") – מאמן הכושר האישי פתח אתר חדש המציע שירותים של הסרת אזכורים שליליים בגוגל
- עידן שלומן – עוד אתר מבית SIGNUP קידום אתרים, הפעם בשם eBranding שמציע שירותים של מיתוג אישי באינטרנט
- MAPAT – אתר חדש המציע שירותים של מיתוג אישי באינטרנט והדחקת אזכורים שליליים (לא ברור מי עומד מאחרויו)
- סוני גרטל – פתחה אתר חדש בשם PR-PRO המציע שירותים של יחסי ציבור ומיתוג אישי (אונליין ואופליין)
- SEO-ART – עוד חברה לקידום אתרים שהחלה להציע שירותים של מיתוג אישי באינטרנט
אז אני שואל אתכם: אם יש כל כך הרבה כאלה, איך אפשר להגיד שאין צורך?
קטגוריות:
תגיות:
מיתוג אישי מפתח בתעדי ענק, אני מבין בתחום כמה דברים אבל אין ספק ששחקנים שזה מקצועם ועיקר עיסוקם יכולים להטיס מותג לשמיים, בייחוד בגוגל וברשתות החברתיות אפשר לראות הרבה שחקנים מסחריים עלים לרכבת הזאת.
שרון ושלר
גלובלמרקטים ונטשרס