להיות מותג בשאלון של סיני גז

24.09.2009

מיתוג אישי
למי שלא מכיר, "השאלון" הוא בלוג עצמאי של העיתונאי סיני גז שמפרסם בו כמדי שבוע שאלון אחיד עליו עונה נשאל אחר מתחומים שונים. 

בתקופה היחסית קצרה שהבלוג פעיל, ענו על "השאלון" למעלה מ- 200 מרואיינים – רובם מתחומי האינטרנט, הטכנולוגיה, התרבות, האומנות, הבידור ונגזרותיהם. לא מדובר דווקא באסופה של "סלבים", אלא באנשים מוכרים בתחומם, או במילים אחרות: מותגים.

"השאלון" דורש מהמרואיין לבטא באופן בולט את המיתוג האישי שלו משני טעמים:

  • הצורך להדגיש ולהבליט את התחום אליו הוא מקושר ובו הוא ממותג
  • הצורך להיות שונה ומבודל מהנשאלים האחרים, במיוחד בשל העובדה כי השאלות זהות

זה אולי מסביר מדוע הכנסתי את השאלון ל- RSS וקיוויתי בסתר ליבי שיום אחד גם אני אכלל ברשימת הנשאלים הגדולה של בלוג ייחודי ומעניין זה. זה גם מסביר מדוע שמחתי לקבל השבוע מייל מסיני גז עם השאלון המפורסם.

אז האם לדעתכם ביטאתי בו את המיתוג האישי שלי בצורה מוצלחת?

התשובה פה

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.