לא פשוט לשמור על שם המותג ברשת
למה? מספיק להסתכל על הפוסט והשיחה שהתנהלה בעקבותיה ביני לבין הבלוגר זיו קיטרו בעל הבלוג "מהדורה אחרונה".
כשהייתי עיתונאי הקפדתי (וכמובן שגם הקפיד העורך שמעליי) על איות מדויק ונכון של שמות אנשים שהוזכרו בכתבות שכתבתי. צריך לציין שמדובר היה בעיתונות המודפסת, בה טעויות לא ניתן לתקן – מקסימום רושמים התנצלות בגיליון הבא.
היתרון הגדול של עיתונות האינטרנט לעומת המודפסת היא שניתן לתקן טעויות גם לאחר פרסום הכתבה. מצד שני, אם לא מתקנים כתבות עם טעויות באינטרנט, אז לאחר פרסומן לא עוטפים איתן דגים, אלא הן נשארות במרחב הדיגיטלי לנצח נצחים. רק מעצם עובדה זו, היה חשוב לי להתעקש על תיקון של שם המותג (שמי המלא).איך שהשם שלכם מופיע באינטרנט הוא הבסיס למיתוג האישי ואם פורסם עליכם מידע שממתג את עצמכם מקצועית, זה מחייב ששם המותג שלכם יופיע נכון.
בכל מקרה, זיו הבטיח לעזור לי, למרות שאין לו גישה ישירה למערכת הניהול.
בואו נראה אם התיקון המיוחל באמת יגיע, ומתי.
קטגוריות:
תגיות: