ציר הזמן של טרנד המיתוג האישי – ע"פ וויליאם ארודה

18.11.2008

וויליאם ארודה

וויליאם ארודה נחשב לגורו ולאחד מחלוצי תחום ה- Personal Branding בעולם. ארודה היה הראשון שהפך את מה שנולד כמושג לביזנס. ולא סתם ביזנס – ביזנס משגשג. הוא זה שהקים את חברת האימון האמריקאית REACH הדוגלת בעקרונות המיתוג האישי.

במהלך השנים הפכה REACH מספר גדול של אנשים רגילים למותגים אנושיים עם קריירה מצליחה, והעבירה הסמכות למאות מאמנים ברחבי העולם. בתחילת דרכם לא התייחסו REACH וארודה לאינטרנט בתהליך האימון, אולם כיום גם הם הבינו כי מדובר בכלי מרכזי לבניית מיתוג אישי מוצלח.

את ההוכחה לכך תוכלו לראות בוידאו שלפניכם בו ארודה מטיף ל- "GOOGLE YOURSELF" ומסביר עד כמה זה חשוב לבדוק מה קורה עם השם שלכם בגוגל כחלק מתהליך קידום קריירה:

ארודה גם השתתף ב- Personal Branding Magazine האחרון עם טור בו הוא מסמן נקודות על ציר הזמן של המיתוג האישי, עם דגש על החלק הגדול שיש לאינטרנט בהתפתחות הגלובלית של הטרנד.

מיתוג אישי - ציר הזמן

  • 1997: טום פיטרס טבע את המונח במאמר The Brand Called You
  • 1998-2001: תחילת פעילותם של חלוצי התחום: וויליאם ארודה, פיטר מונטויה ו- אנדראה אוניל
  • 2002: חברת REACH פותחת קורסי הסמכה למיתוג אישי והתחום מופץ מחוץ לארה"ב לאירופה, אסיה ואפריקה.
  • 2004: תחילת עידן ה- WEB2.0, הבלוגים והרשתות החברתיות הביא להתפתחות המיתוג האישי בתוך האינטרנט.
  • 2006:  FACEBOOK ו- LINKEDIN נולדו והפכו את המיתוג האישי באינטרנט (Personal eBrand) ממותרות לצורך הכרחי.
  • 2007: המיתוג האישי הפך לטרנד ותופעה. המגזין Personal Branding יצא לאור ונערך הכינוס הראשון של BRAND-YOU WORLD

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.