המיתוג האישי: באזז שהוא הרבה יותר מטרנד
06.08.2008
כדי להבין עד כמה התחום ורעיון המיתוג האישי הוא חזק בימינו, השתמשתי בכלי החדש של גוגל – Google Insights, שמנתח סטטיסטית נפחי חיפוש של מונחים פופולריים.
המונח "מיתוג אישי" בעברית הוא עדיין בעל נפח קטן מדי כדי להיכנס לסטטיסטיקה של גוגל, אבל אם נסתכל על התרגום שלו באנגלית – Personal Branding, אפשר להבין שמדובר בבאזז לא קטן.
השוויתי את נפח החיפוש הממוצע של המונח בשלוש השנים האחרונות והתוצאות לא היו מפתיעות. משנה לשנה יותר ויותר אנשים מחפשים מידע לגבי Personal Branding. למעשה, נפח החיפוש של המונח גדל בתקופה של שנתיים בכמעט 50%.
אה, ואיפה מחפשים אותו באופן יחסי הכי הרבה?
דווקא בהולנד.

קטגוריות:
תגיות: