ניהול תדמית באינטרנט – אי אפשר למחוק מגוגל
27.06.2008
פונים אליי לאחרונה לא מעט לקוחות פוטנציאליים בשאלה איך למחוק אזכורים שליליים שיש עליהם בגוגל.
אני מסביר להם חזור והסבר:
"אי אפשר למחוק את מה שנסרק על ידי גוגל! המידע יישאר שם לנצח נצחים, אלא אם כן מישהו יפיל פצצה גרעינית על השרתים של גוגל, וגם אז זה לא יעזור כי יש להם גיבויים בחלל".
כך נולד תחום ניהול המוניטין בגוגל. תחום המשלב תובנות מעולם ה- SEO (קידום אתרים), עולם ה- SMO (קידום ברשתות חברתיות) ועולם יחסי הציבור באינטרנט.
אחד מהטריקים הוא לקדם עמודים חיוביים.
כמו שמסבירים בטיפ הבא מבלוג קידום האתרים הפופולארי SEOMOZ
SEOmoz Whiteboard Friday – Stealth Reputation Management with Will Critchlow from Scott Willoughby on Vimeo.
קטגוריות:
תגיות:
Pingback: משתמש אנונימי (לא מזוהה)
בעקרון עד כמה שידוע לי ניתן להסיר תוצאות חיפוש מגוגל. אבל רק
כל עוד המידע שברצונכם להסיר מכיל את אחד (או יותר) מהפרטים הבאים: מס' ת"ז, פרטי חשבון בנק, תמונה של חתימה אישית, מידע אישי רגיש ואו כזה שעלול לפגוע.
את הבקשה יש לשלוח מכאן: http://www.google.com/webmasters/tools/removals
האמת שאני לא יודע אם זה עובד בגוגל.ישראל, שכן ניסיתי מספר פעמים להסיר תוצאות חיפוש משם עם הטופס הזה ולא הצלחתי.
היי מאור, אתה מוזמן לענות להם את התשובה הבאה:
http://www.reputation.co.il/how-to-remove-bad-results-from-google
🙂
צביקה ופאבל – אתם צודקים.
נ יתן לפנות לגוגל בבקשה שהם ימחקו מהשרתים שלהם איזכורים שיש בהם לשון הרע.
שימו לב שיש גם "לכלוכים" לגיטימיים שלקוח פוטנציאלי יהיה מעוניין להוריד.
כמו שאתם יודעים – גוגל מאוד אוטומטית בפעולות שלה וכמובן שאין להם טלפון של שירות לקוחות כדי לשאול מה קורה עם הפניה.
חשוב לשלוח את הטופס הזה כפעולה נלווית.
אולם חשוב יותר – להכניס תכנים ממותגים ולקדם אזכורים חיוביים.
הניסיון שלי מלמד, כי ברוב המקרים לא כדאי להגיב, לבקש וכדומה.
הנזק גדול מהתועלת.
צריך להתעלם! זה לא נורא שיש על מישהו קטע רע באינטרנט. זה לא מעניין יותר מדי את אף אחד.
יונתן לדעתך אזכור שלילי באינטרנט לא יכול לפגוע בתדמיתו של המוזכר? מה יקרה אם מעסיק פוטנציאלי יקרא עליו את האזכור הספציפי לפני ראיון עבודה?
אני נוטה לא להסכים איתך, לדעתי יש להיזהר. אך אם קרה ואזכורים שליליים מופיעים, יש לחשוב כיצד ניתן להחליפם בחיוביים על מנת לשמור על תדמית חיובית ברשת.
עומד על דעתי.
לא כדאי להגיב. לא צריך להגיב.