מגזין מיתוג אישי – Personal Branding
דן שאובל, מהגורואים של המיתוג האישי באינטרנט, פרסם היום (1 בפברואר) את המהדורה השלישית של המגזין האינטרנטי Personal Branding.
המודעות לנחיצות המיתוג האישי (בתוך ומחוץ לאינטרנט) הושרשה חזק בשנים האחרונות בארצות הברית הקפיטליסטית והתחרותית – ואפשר להתרשם מכך היטב על פי תכני המגזין. בחודשים האחרונים החדרתי את הבאזז לישראל (בשביל המיתוג האישי שלי אציין שאני הראשון, אבל העובדות הן נכונות…) וגם פה אנשים מגלים עניינים ומבקשים הרצאות וסדנאות.
שאובל, כאחד מהמובילים בתחום, הצליח לקבץ מבחר גדול של כותבים בנושאי התמחות שונים כמו:
ניהול מוניטין
פרסום ושיווק באינטרנט
יזמות ופיתוח עסקי
כתיבת בלוגים למיתוג אישי
מיתוג אישי
קידום קריירה
הסבת מקצוע
אימון אישי
יחסי ציבור באינטרנט
עיצוב תדמית אישית
המגזין מכיל 35 עמודים מעוצבים עם טורים, ראיונות, כתבות, טיפים ועצות בנושא מיתוג אישי באינטרנט.
כתבת השער עוסקת במנוע החיפוש Google, בהשפעה שלו על המיתוג האישי באינטרנט ומה יש לצמד המייסדים לארי פייג' וסרגי ברין להגיד בנושא. במגזין תוכלו לקרוא על אנשים ממותגים, סלב'ס אינטרנט ובכירים בתעשייה, ביניהם:
Gina Bianchini (Ning)
Gina Trapini (Lifehacker)
David Weekly (pbwiki)
Om Malik (GigaOm)
Matt Mullenweg מ-WordPress
עוד לא הספקתי לקרוא את כל המגזין (מזל שיש מילואים…), אבל אני בטוח שאוכל להחכים ממנו ולהעשיר אתכם בתכניו דרך בלוג זה.
תוכלו לטעום מ- PERSONAL BRANDING MAGAZINE כאן:
טעימה ממגזין מיתוג אישי – PERSONAL BRANDING
אם ברצונכם לרכוש את כל המגזין (שווה!) תמורת 12.95 דולר (50 שקלים) כנסו לכאן:
רכישת מגזין מיתוג אישי -PERSONAL BRANDING
מחצית מהכסף הולך לחקר הסרטן.
כל מי שאינטרנט, מיתוג אישי ואימון בנפשו- יכול למצוא עניין במגזין זה.
קטגוריות:
תגיות:
אכן מיתוג אישי באמצעות האינטרנט הוא כיום תנאי בל-יעבור כשמדובר בקידום אישי וכן בקידום חברות המזוהות עם אישים בכירים (כגון עופרה שטראוס וכו'). אני מבקש לציין את התמחותי בנושא מיתוג מדינות שהוא תחום מרתק שאותנו כישראלים אמור לאתגר לנוכח תדמיתה הירודה של המדינה בקהילה הבינלאומית, עובדה הגוררת קשיים פוליטיים וכלכליים ניכרים בזירה הגלובלית. אני מציע לכל בר-דעת בנושא להרים את קולו ומקלדתו למען שפר את מעמדו של המותג ישראל.
היי דניאל.
מיתוג מדינות באמת מזכיר קצת את המיתוג האישי (בשונה ממיתוג של מוצר או שירות).
החשיבות של מיתוג ישראל היא גבוהה וחשוב שוהא יעשה על ידי גופים מקצועיים ולאו דווקא פוליטיקאים…
האם אתה מעוניין במגזין?
כתבתי פוסט קצר על מיתוג ישראל כמו שרואה אותו הפרסומאי ראובן אדלר
http://usabilitytalking.blogli.co.il/archives/171
זה אכן נושא מעניין.
אגב, גם מיתוג ערים תופס תאוצה בארץ.
Admin, please send me mail at ninoksa@gmail.com, thanks.
שלום מורד – יש לך דוגמא למיתוג ערים?
כן בוודאי !
נתניה = עיר הספורט.
חולון = עיר הילדים.
עכו = עיר התיירות.
טבריה = עיר הפלאפל. ( על מה הם חשבו ??)
ת"א = עיר ללא הפסקה.
ובחו"ל
סן פרנסיסקו = Only in San Francisco זה המוטו של העיר מאז 2004
( וכמובן ניו יורק פריז )