ארכיון חודשי: ינואר 2010
חדשות: אופיר גפקוביץ פתח אתר המציע שירותים של ניהול תדמית ומיתוג אישי באינטרנט
אופיר גפקוביץ', מעצב, פלאשיסט ומרצה באוניברסיטה הפתוחה, השיק השבוע את iBranding, זרוע אינטרנטית נוספת מבית סטודיו מיתוגים, לו שייך גם אתר Skala קידום אתרים. אופיר גפקוביץ' מציע באתר מגוון חבילות לניהול תדמית באינטרנט – קצרות או ארוכות טווח, הכוללות בין …
חדש: מגזין Personal Branding מספר 11
אחת מההוכחות לכך שהגעתם למשהו, היא כשקהל המטרה שלכם (לקוחות, מעסיקים, קולגות וכו') מרגיש כי אתם Indispensable, כלומר: הכרחיים, חיוניים, או במילים אחרות: שאי אפשר לוותר עליכם. על מנת להגיע לדרגה כזאת, צריך לעבוד קשה ולהוכיח מדי יום כי אתם …
צחר רותם פתח ב"וואלה ג'ובס" בלוג בנושא מיתוג אישי ברשת
לא רק חברות ההשמה, אלא גם לוחות הדרושים האינטרנטיים, הבינו שיש לתת דגש לנושא המיתוג האישי. כפי שכתבתי בפוסט הקודם, המיתוג האישי בבסיסו נועד למחפש העבודה. דרך המיתוג האישי אפשר להתקדם בקריירה, למנף עסק, להתפרסם ולהגיע להכרה רחבת היקף – …
אתר חדש ל- Winlog – חברה המספקת שירותי למיתוג אישי באינטרנט
אורן זוננשיין הקים החודש את אתר Winlog המציע בין היתר שירותים של מיתוג אישי באינטרנט. חברת WINLOG הוקמה לפני שנה על ידי אנשי ניהול בתחומי הפיתוח העסקי והשיווק עם ניסיון עשיר בהבנת צרכי העסק בעידן המודרני והצעדתו קדימה במציאות משתנה. …
ספרון אינטרנטי נחמד על מיתוג אישי
לא מזמן נתקלתי במקרה ברשת בספרון הנחמד Effective Internet Presence שמסביר בצורה קלילה והומוריסטית איך להשתמש במספר כלים אינטרנטיים לטובת הנוכחות והמיתוג האישי. הכותב הוא אמריקאי (כמובן) בשם טד דמופולוס – יועץ ומשווק אינטרנטי. את הספר סיימתי בשעתיים של שכיבה …
מי הוא בעל הדומיין של ציפי לבני?
מסמך חדש (למטה) שהפיצה חברת יחסי הציבור הלונדונית TAMAR, מגלה שלשני הפוליטיקאים הבכירים בבריטניה אין במה להתגאות בכל מה שקשור לניהול המוניטין האינטרנטי שלהם. גורדון בראון, ראש ממשלת בריטניה ומנהיג מפלגת הלייבור, ודיוויד קמרון, מנהיג האופוזיציה, סובלים מאזכורים שליליים …
מאמר במדור דעות של Themarker: עשר מגמות בתחום המיתוג האישי לקראת 2010
היום התפרסם מאמר שלי באתר TheMarker בו מוזכרות 10 מגמות הצפויות לנו ב- 2010 בתחום המיתוג האישי, בהשראת מאמרים של הגורואים דן שאובל ו- וויליאם ארודה כמו שחשתי על בשרי ועל בשר לקוחותיי, לאינטרנט כמובן יש חלק גדול בכך שהתחום …
מיתוג אישי בגוגל – שאלה למקדמי אתרים (פוסט למקצוענים)
הבלוג הזה בדרך כלל מספק תשובות, אבל הפעם רציתי לנצל את הבמה כדי לשאול שאלה. בימינו, מיתוג של בן אדם, מוצר או חברה נקבע (לטוב או לרע) לפי האופו בו הוא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. בעמוד תוצאות החיפוש (SRP …