ארכיון חודשי: נובמבר 2009
5 סיבות לכך שהבלוג שלך לא מחזיק מעמד (ואיך למנוע אותן…)
היום כבר הפסקתי להסביר לכולם שבלוג הוא הכלי הכי חשוב לשיווק ברשתות חברתיות ומיתוג אישי באינטרנט. אופיו המתעדכן, חוסר רשמיותו, עיקריות ההשתתפות והשיתופיות, הרומן שלו עם גוגל והאפשרויות הבלתי נגמרות שהוא טומן בחובו – הם רק חלק מהסיבות לכך שיש …
5 סיבות מדוע משרדי ממשלה צריכים להיות פעילים בזירות ה- Web2.0
ביום שני הרצאתי בפני מנהלי אתרים ממשלתיים על WEB2.0. לכאורה, לא צריך להיות קשר בין כל מה שמייצג הממסד לבין מה שמייצג האינטרנט המודרני. אבל דווקא בגלל הקוטביות בין השניים, יש חשיבות עליונה לכך שמנהלי אתרים כמו אלה של …
רויטל הנדלר, מנכ"לית אולג'ובס: "תמיד אבדוק באינטרנט שמו של מועמד לפני קבלתו לעבודה"
לפני קצת פחות משנתיים וחצי, כשעוד הייתי מחפש עבודה מיואש, נרשמתי לשירות הפופולרי של האתר AllJobs במטרה למצוא בעזרתו את המשרה המיוחלת. ה"סוכן החכם" של אולג'ובס איתר עבורי את הצעות העבודה המתאימות לי מתוך המאגר הבלתי נדלה של אתר …
ארבעת השלבים בבניית מיתוג אישי
1. מצא: זה אולי נשמע לכם פשוט ומובן מאליו, אבל זהו הבסיס של הבסיס. בדרך כלל, המיתוג האישי שלנו מורכב משניים: מי אנחנו התשובה לשאלה מה אנחנו עושים בתוך מי אנחנו אפשר להכניס את השם שלנו (שהוא גם שם המותג), …
6 טיפים לבניית מיתוג אישי על ידי פרופיל ב- Youtube
(לחצו להגדלה) מי שקרא יותר משניים או שלושה פוסטים ב- Internetishi, יודע עד כמה חשוב הוידאו במיתוג האישי. אם תמונה שווה 1000 מילים, אז וידאו שווה 100 אלף. כמובן שהאפקט נוצר מהייחודיות של הוידאו, מהאיכות שלו ומהערך המוסף שהוא …
10 חוקים לבניית מיתוג אישי חזק
1. לעולם לא לוותר! חוק זה הוא די מובן מאליו. ויתור על המיתוג האישי שלך, יעניק יתרון למתחריך ובמקביל יגרום לך לאבד מכבודך. לפני שאתה מתחיל פרוייקט גדול כמו עסק, או אפילו פרויקט קטן כמו בלוג, אתה חייב לברר עם …