ארכיון חודשי: אוגוסט 2009
האדם כ"קוקה-קולה" – מיתוג אישי מול מיתוג מוצר
מותג הוא מונח אסוציאטיבי שפונה לרגש ולתת-מודע. כדי להגדיר מותג של מוצר, חברה או בן אדם, יש להסתכל על האובייקט (בין אם זה לוגו, או שם) ולהרגיש מה הוא "משדר" לכם, או מה עולה לכם בראש. אם תשאלו קבוצה של …
מיתוג אישי ויזואלי: גבר מול אישה – הכל תלוי בקונטראסט
3 עובדות מסבירות מדוע לוגו על שלט חוצות יכול לקבוע מה נחוש כלפי מוצר, ומדוע תמונת פרופיל אינטרנטית ברשת חברתית יכולה לקבוע מה נחוש כלפי אדם: לרושם הראשוני יש תפקיד עיקרי במיתוג בכלל ובמיתוג האישי בפרט המימד המרכזי ברושם הראשוני …
דודו טופז: המיתוג האישי והבאזז
מיתוג אישי הוא, באופן טבעי, תהליך שמתרחש במהלך חייו של האדם. פיתוח אישיות ומודעות עצמית, מציאת נישה וערך מוסף, בידול מהאחרים, הפצת מסרים וקשר עם הסביבה – כולן פעולות שהאדם עושה למען בניית המיתוג האישי שלו, תוך כדי החיים.אולם, יש …
באוניברסיטת אינדיאנה סטייט לומדים מיתוג אישי
בראיון שערכתי לפני שנה וחצי עם דן שאובל, ילד הפלא של המיתוג האישי, שאלתי אותו אם לדעתו מיתוג אישי יהפוך לקורס אקדמי. "למרות שהאקדמיה קצת שמרנית בנושא, זה יהפוך בקרוב לחלק בלתי נפרד מלימודי השיווק" הוא חזה. "ברגע שזה יקרה, …
מיתוג אישי – גם אחרי גיל 50
מיתוג אישי לבני 50 פלוס ציינתי פה לא פעם שתהליך בניית מיתוג אישי נועד בעיקר עבור אלה הנמצאים בצומת דרכים בחייהם – ולא חסר כאלה: מובטלים המחפשים עבודה, פרילאנסרים המחפשים פרויקטים, אנשים שרוצים שינוי ולבצע הסבת מקצוע, אנשי קריירה המחפשים …