ארכיון חודשי: מאי 2009
מורית רוזן מחר בהרצאה על מיתוג אישי באינטרנט עבור יועצים ארגוניים
המיתוג האישי בעידן הנוכחי הוא צורך הכרחי עבור כל אחד מאיתנו, אולם נחיצותו מקבלת משנה תוקף כשמדובר בענפים תחרותיים המושתתים על ייעוץ. טענה זו רק מתחזקת כאשר מדובר בתחום כמו הייעוץ הארגוני. במקרה הזה, המיתוג האישי לא חשוב רק ליועצים …
ההבדל בין "אנשים ממותגים" ל- "לקוחות שלי"
לפני כשבוע קיבלתי התראת גוגל (Google Alerts) על השם שלי. כשרוה דבר כזה, המשמעות היא שגוגל סרק עמוד אינטרנט חדש בו מופיע שמי ומיקם אותו בין 20 התוצאות הרראשונות תחת הביטוי "מאור קפלנסקי". היות ואני ממתג את עצמי במספר רב …
קטגוריות:
תגיות:
באזז רון קרייטלר
כמעט שמונה חודשים עברו מאז פרסמתי פה את הפוסט עם הסרטון בו מופיע רון קרייטלר. כשפתחתי את הבלוג לפני כשנתיים, לא תיארתי לעצמי ששמו של פיסיקאי יהיה ביטוי החיפוש הפופולארי דרכו יגיעו אליי מגוגל. אבל מסתבר שאנשים מחפשים שמות בגוגל. …
שלושה P למיתוג אישי אפקטיבי
לתהליך של בניית מיתוג אישי יש כבר לא מעט תיאוריות ומתודולוגיות. זה מה שקורה כשיש תחום "חם" וכל אחד רוצה להפגין בו את המומחיות שלו. אין בזה כל רע, כל עוד בטיפים ובעצות יש היגיון והם באמת יכולים לתרום לבן …
איריס קריב וחיה חכמוב במאמר "בני לך מותג" – על מיתוג אישי
המיתוג האישי חזק מאוד בקרב בעלות עסקים, מנהלות ויזמיות, מכיוון שהוא מאפשר להן להבליט את מומחיותן והערך המוסף שלהן בסביבה שבדרך כלל שמורה בעיקר לגברים. באתר Golda המופנה לנישה של נשות עסקים, פורסמה אמש כתבת שער שכותרתה "בני לעצמך מותג" …
ד"ר ענת לוי רז תעביר מחר הרצאה בנושא מיתוג אישי ובניית קריירה
תחום המיתוג האישי עדיין רחוק מהאקדמיה. אפילו בארה"ב "מיתוג אישי" אינו חלק מתכנית סילבוס של לימודים לתואר בישווק, מנהל עסקים או פרסום. יחד עם זאת, שם ופה, מעבירים הרצאות על מיתוג אישי כחלק מהעשרה לסטודנט רגע לפני היכנסו לשוק העבודה. …