ארכיון חודשי: מרץ 2009
אסף הנעמן-הלל ו- William Arruda: מצאו את ההבדלים
בארה"ב התכוונתי לפגוש את וויליאם ארודה, הגורו העולמי של המיתוג האישי, אך ברגע האחרון הפגישה התבטלה. לפני נסיעתי לארה"ב נפגשתי עם אסף הנעמן-הלל הגורו של השיווק הרשתי בישראל שמסביר בעשרות סרטוני וידאו מה זה מיתוג אישי באינטרנט. אסף הפיץ את …
מיתוג אישי למחפשי עבודה – כתבה ב"ניו יורק טיימס"
דן שאובל, הנחשב היום למומחה העולמי הבולט ביותר למיתוג אישי באינטרנט ( Personal eBrand), התראיין לפני מספר ימים לכתבה מעניינת על הטרנד שהתפרסמה במגזין של ה"ניו יורק טיימס". הציטוט שלו מובא לפניכם בפוסט זה יחד עם תרגום חלקי וחופשי …
P Diddy על Twitter
למרות (ואולי בגלל) שאני חובב היפהופ, אני לא נמנה על חסידיו הגדולים של פי דידי (פאף דאדי לשעבר). אז אולי ראפר הוא לא, אבל מפיק, איש עסקים ושואו-מן עם הרבה שכל וכריזמה – הוא כן. כדמות פופולארית בתעשיית הבידור האמריקאית, …
לא פשוט לשמור על שם המותג ברשת
למה? מספיק להסתכל על הפוסט והשיחה שהתנהלה בעקבותיה ביני לבין הבלוגר זיו קיטרו בעל הבלוג "מהדורה אחרונה". כשהייתי עיתונאי הקפדתי (וכמובן שגם הקפיד העורך שמעליי) על איות מדויק ונכון של שמות אנשים שהוזכרו בכתבות שכתבתי. צריך לציין שמדובר היה …
הרצאה על מיתוג אישי של נועה אסטרייכר בכנס אדריכלים
עוד הרצאה בנושא מיתוג אישי באינטרנט התקיימה בשבוע שעבר – הפעם במסגרת יום עיון Archijob של אגודת האדריכלים. את ההרצאה העבירה נועה אסטרייכר בעלת האתר Personet המציע שירותי מיתוג אישי וניהול תדמית ברשת. "הפרסום הטוב ביותר הנו המלצה מאדם אחר. …
כתבה על מיתוג אישי באינטרנט גם במאקו – רק חבל שטעו בשם המותג…
לחצו על התמונה לקריאת הכתבה במלואה לפעמים שם המותג הוא יותר חשוב מהכל. במיוחד אם מדובר בשם המלא שלך. מאקו הם לא הראשונים וכנראה גם לא האחרונים שיוצאת להם י' זדונית אחרי ה- ל' בכתיבת שם המותג שלי. אבל למה …
המיתוג האישי של אריק לאנג
אריק ליונג הוא מעצב פנים ממלזיה שהפך למומחה עולמי בתחומו בזכות מיתוג אישי מוצלח. לפניכם כתבה מעניינת בנושא:
שמרו על שם המותג שלכם ברשת
גם כוכבים טועים – פלוטו שכחו למחוק אותי…. מתוך הלינק: http://www.e-brand.co.il/default.asp