ארכיון חודשי: יוני 2008
מישהו שמע על בחור בשם Clifinar?
אם לא שמעתם, אני מציע לכם לחפש אותו בגוגל. Clifinar אינה דמות אמיתית, אלא שם הנושא של תחרות קידום אתרים של חברת האינטרנט Compucall. מנצח התחרות (שפתוחה רק לעובדי החברה) הוא זה שיביא את העמוד שלו למקום הגבוה ביותר תחת …
ניהול מוניטין ברשת דורש שקיפות מלאה
היום, בעידן האינטרנט הנוכחי, עדיף להיות כנה, גלוי ופתוח – כדי ליצור תדמית חיובית באינטרנט ולבנות מיתוג אישי נכון. זוהי טענתו הנכונה של אנדי ביל, מומחה עולמי ל- Online Reputation Management, שספרו האחרון Radically Transparent (שקיפות מלאה), הגיע אליי לאחרונה. …
חיפשתם את צ'אק נוריס בגוגל? לא תמצאו אותו
כששואלים אותי איך אפשר להגיע לבלוג שלפניכם, אני עונה "תחפשו מיתוג אישי, ואם יש לכם יותר מזל משכל, תגיעו ל- INTERNETISHI". הכוונה שלי ברורה: לחצן "יותר מזל משכל" בגוגל מביא ישר לתוצאה הראשונה עבור ביטוי החיפוש. מכיוון שהבלוג שלי הוא …
ניהול תדמית ברשת – אני כבר לא לבד!
קצת פחות משנה עברה מאז שהחדרתי לאינטרנט הישראלי את המושג "ניהול תדמית ברשת" (Online Reputation Management) דרך סיפורה המרתק של סו שף האמריקאית. כשפניתי לחברות קידום אתרים והצעתי מתן שירותים חיצוניים בתחום זה, התשובה הייתה "תודה, אבל לא תודה" ועשו …
המיתוג האישי הוא הרבה יותר מטרנד
"המיתוג האישי הוא הרבה יותר מטרנד" זה המשפט שנחרט בזיכרוני בשיחה הטרנס-אטלנטית שהייתה לי לפני מספר חודשים עם דן שאובל, ילד הפלא של תחום ה- Personal Branding בארצות הברית. שאובל התכוון בדבריו שה"מיתוג האישי" אולי נחשב כרגע לטרנד, אך בטח …