ארכיון חודשי: מרץ 2008

בלוג מקצועי אישי – קידום ב- 5 צעדים: שלב ראשון

22.03.2008

מאת: מאור קפלנסקי, 20.3.2008 בפוסט האחרון הדגשתי עד כמה חשוב הוא הבלוג המקצועי בעידן של מיתוג אישי באינטרנט. חשוב, אך דורש השקעה רבה ומחוייבות. כמו ריצה למרחקים ארוכים, גם הבלוגר המקצועי לא נבחן בזינוק (מאוד קל להריץ בלוג בהתחלה כשהאדרנלין …

איך תמתג את עצמך באינטרנט: עשה זאת בעצמך

19.03.2008

מאת: מאור קפלנסקי, 18.3.2007 כשהתחלתי למתג את עצמי באינטרנט (כמומחה למיתוג אישי באינטרנט…), ידעתי בערך מה אני אמור לעשות. אבל לא מעט מאלה הפונים אליי היום, הם חסרי ידע אינטרנטי, שאפילו המילים בלוג ורשת חברתית זרות להם. הם רואים את …

המיתוג האישי של דן שאובל

08.03.2008

מאת: מאור קפלנסקי, 8 במרץ 2008 רק לפני שנה דן שאובל היה בוגר קולג' טרי ממסצ'וסטס, שלא ממש ידע מה הוא הולך לעשות עם עצמו. למרות שהוא סיים בהצטיינות תואר ניהול ושיווק ב"בנטלי קולג'", במשך חצי שנה חיפש עבודה שתהלום …

דן מנו Vs נועם טור: מדד פופולאריות

05.03.2008

לפני יומיים התבשרנו כי לראשונה התכנית "הישרדות" של ערוץ 10 עברה במדד הרייטינג את "ארץ נהדרת" של הזכיינית "קשת". מסתבר כי על פי מדד הפופולאריות של גוגל, חבורת השורדים משבט טאיינו גם עוברת את הצוות של קיציס ופרידמן, במספר החיפושים …

בן אנדרווד, מותג אנושי: האיש שרואה מהאוזניים

03.03.2008

מאת: מאור קפלנסקי, 2.3.2008 הסיפור של בן אנדרווד מסתובב כבר שנתיים ברשת, אבל אני התוודעתי אליו לא מזמן. בקליפ חדשות של הרשת CBS נחשפת היכולת המדימה של הנער העיוור מסקרמנטו, שבשפה מקצועית נקראת אקולקציה. זוהי יכולת האופיינית בעיקר לחיות (כמו …

ליטל מייזל – סלב אינטרנט מה- Hey ועד הקסאם במכללת ספיר

01.03.2008

מאת: מאור קפלנסקי, 1.3.2008 כששואלים אותי מה היא המשמעות של "סלבריטאי אינטרנט" (או אינטרנט סלב, אינטרנט אייקון), אני מיד נותן את הדוגמא של ליטל מייזל. לא רק בגלל שהיא משלנו כחול-לבן, אלא בעיקר בגלל שהיא בין חלוצי המושג. כשהקמתי את …