ארכיון חודשי: נובמבר 2007
איך להכניס ערך לויקיפדיה
ולעשות מיתוג אישי לחצו על גלובוס הויקיפדיה ותבינו על מה אני מדבר…
חיים בלומנפלד והמיתוג האישי השלילי
לפני מספר ימים התפרסם על כך שלראשונה גוגל ישראל חויבה למסור פרטיו של גולש, שפתח אצלה בלוג. זה לא היה סתם בלוג תמים. אלא בלוג מחתרתי ותוקפני שהשמיץ בגסות את המועמד למועצת שערי תקווה, חיים בלומנפלד.לאחר שקראתי את הידיעה ,מיהרתי …
אריה מליניאק וחוסר השליטה על המיתוג האישי
כשאנחנו באים לדבר על מיתוג בכלל ומיתוג אישי בפרט, האסוציאציה שלנו היא חיובית. כשאומרים על עסק, או בנאדם, שהוא "ממותג", עולה לנו בראש "קוקה-קולה", או "אריה מליניאק". שתי דוגמאות "ממותגות", שעברו "תהליכי מיתוג" חיובי". קוקה מיתגה את המשקה כצעיר ומרענן, …
מדד פופולאריות ב- Google Suggest – זה המיתוג שלך!
אם קראתם בעיון את המאמרים של INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט, בוודאי יצא לכם לא פעם להיתקל במונח VANITY SEARCH (ובתרגום חופשי: חיפוש גאווה), שמשמעותו – הקשת השם המלא שלך בתיבת החיפוש של GOOGLE ובדיקת התוצאות המתקבלות. כמו שהדגשתי בעבר, …
"חפש אותי בגוגל" – נוכחות ומיתוג אישי באינטרנט
לפני מספר ימים פגשתי מכר שלי שעובד בתעשיית האינטרנט המסחרי. כששאלתי אותו "מה חדש אצלך"?, הוא ענה בפשטות: "תקרא בבלוג שלי". זו אולי נשמעת כמו תשובה צינית, קרה ומתחמקת לשאלה תמימה ומנומסת, אבל ברוב המקרים, מה שכתוב בבלוג אישי יכול …
איה הוד – נטורופתית: ככה עושים מיתוג אינטרנטי
איה הוד, נטורופתית – "האינטרנט שינה את חיי" כששואלים אותי על מיתוג אישי באינטרנט, אני מיד אומר שהוא מתאים לכל אחד (אולי חוץ מאלה שיש להם מה להסתיר וממי להתחבא…). השאלה הבאה צריכה להיות: אם הוא מתאים לכל אחד, למה …
הקשר האינטרנטי בין מיתוג אישי לפיתוח עסקי
סייע בכתיבת המאמר: עידן גפני, יועץ למיתוג אינטרנטי אישי בכדי להבין את חשיבות המיתוג האינטרנטי האישי בקהילה העסקית, יש להבין את ההתפתחות האבלוציונית בתחום העסקי ואת הפוטנציאל הגלום בדרכים חדשות ליצירת צמיחה בעסקים בשוק רווי. העסק הבסיסי, גם במשק אוטרקי, …